- S'ha de pensar en les accions amb els usuaris i no només per a ells.
- S'ha de incluir el Buzz en la difusió
- S'ha de considerar la evolució de les accions dirigida pels usuaris i l'entorn.
També ens va comentar la importància que té un procés publicitari per tal de causar un bon resultat. És important tenir clar les claus per arribar a l'èxit amb una idea simple, creïble, autèntica. L'èxit d'una bona campanya de Buzz marketing depen de dos factors:
- Només cal una sola idea senzilla, creïble i simple per proporcionar al consumidor motius per parlar sobre el seu producte o servei.
- Trobar el canal de difusió més adequat de difusió per posar-la en marxa i que s'expandeixi ràpidament.
La publicitat és un mitjà molt potent i pot ser gratuït i saps com, només cal tenir molt bones idees.
I finalment, ens va parlar sobre els cercadors, els quals són una eina que ajuden als usuaris per cercar informació a internet. Sense els cercadors de internet no tindrien la popularitat que ha guanyat en els darrers anys. Hi han dos mètodes per aconseguir un bon posicionament a la web:
- Posicionament natural (SEO). (És d'accés gratuït, però és lent)
- Posicionament per pagament. (S'ha de pagar per tenir un bon posicionament, és immediat.)
Per acabar, en Josep Lluís ens va parlar sobre la evolució de la empresa del que ell és director, Bitlonia, i ens va comentar alguns dels aspectes importants que s'han de tenir presents alhora de fer una campanya publicitària i del desenvolupament que està causant internet en el món de la publicitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario